TotallyFamous
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Resy
Producer
Resy


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Haarlemmermeer

Onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Onzin topic   Onzin topic Emptyvr aug 28, 2009 8:20 am

Hier kan je al je onzin plaatsen die je maar hebt.

___

Misschien een idee voor jullie ik heb 2 saaie een kleurige schriften gekocht bij de Bruna voor school. En ze zijn saai maar toen
kwam ik gisteren op het idee om op mijn rode een foto van Emma Watson te doen. Die heb ik heel netjes uitgescheurd uit
de CosmoGirl van vorige week. Het ziet er echt leuk uit, ik zal vanmiddag wel even een foto maken en die hier posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fallen-sky.webs.com
Tanja
Producer
Tanja


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Den Helder

Onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic Emptyma aug 31, 2009 10:04 pm

MENSEN! GROOT NIEUWS XD. De gymzaal van mijn school is in de brand gevlogen!!! De moeder van mijn oude veste vriendin belde mij echt en ze zegt "Tanja je school staat in de brand" ik had echt zoiets van yeah oke zit er hier een verborgen camera, en toen zijn ze van "Kijk maar muit het raam!" Een enorme rookwolk in de lucht dus :S. Dus ik echt als een gek naar school fietsen... Ik zag allen niet veel want de gymzaal zit aan de achterkand van de school dus je zag wel een heleboel rook maar geen vuur ofzo... Maar op TV Noord Holland zag je het wel :S. Maar het is echt zo weird dat je je dan bedenkt dat je daar gewoon gymt... Nou dat was mijn onzin voor nu XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://TotallyFamous.come2me.nl
 
Onzin topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Inkoop topic
» Het slechte nieuws topic
» Het goede nieuws topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
TotallyFamous :: Overige :: Algemeen-
Ga naar: