Onderwerp: Daniel Radcliffe za aug 01, 2009 3:27 pm
Daniel Radcliffe, Harry Potter him self, wat vinden jullie van heb?
Tanja Producer
Aantal berichten : 254 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 30 Woonplaats : Den Helder
Onderwerp: Re: Daniel Radcliffe zo aug 02, 2009 1:40 pm
Ik vind hem wel een hele goede acteur, maar hij is...(tja hoe kan ik dat zeggen zonder dat Darlene met me in discussie gaat...) gewoon niet mijn type zullen we maar zeggen(wow dat klinkt gelijk weer dramatisch)
Onderwerp: Re: Daniel Radcliffe zo aug 02, 2009 1:42 pm
Haha, Darlene vind dus Daniel fantastisch of niet? Zo lijkt het mij al Tanja het zo zegt xD.
Tanja Producer
Aantal berichten : 254 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 30 Woonplaats : Den Helder
Onderwerp: Re: Daniel Radcliffe zo aug 02, 2009 1:47 pm
Moet je even vragen of ze haar verhaal over hem post . Die moet je trouwens wel verder schrijven hoor Dar! Die was goed!!! Was iest over z'n beste vriendin en... tja verder weet ik het niet meer want toen postte ze niks meer en toen was EW forum weg en toen kon ik het nietmeer lezen.
Onderwerp: Re: Daniel Radcliffe ma aug 03, 2009 9:32 pm
Oh ja, Isabella zijn beste vriendin. Ik heb daar niet meer aan gewerkt, maar voor jullie zal ik dat wel doen. *Gaat gelijk topic aanmaken.*
Nou laat ik dan maar even wat zeggen. Eum.... Ik vind Dan een goed acteur. Hij is niet zo iemand die echt aandacht van de pers wilt hebben, hij houdt zich meestal een beetje op de achtergrond (gaat bijvoorbeeld niet naar premieres, buiten om zijn eigen dan). Dat vind ik wel super aan hem. En tja.... eum.....
Tanja Producer
Onderwerp: Re: Daniel Radcliffe wo aug 05, 2009 7:26 pm
Ik vind het juist altijd leuk als celebrity's naar elkaars premieres gaan!
Onderwerp: Re: Daniel Radcliffe za aug 08, 2009 4:50 pm
Hoezo voor de handliggend?
Tanja Producer
Onderwerp: Re: Daniel Radcliffe ma aug 10, 2009 6:34 pm
Nou Emma is toch ook naar de premiere van Driving Lessons(die film van Rupert) geweest? Had hij toch ook kunnen doen? Ik vind het echt totaal geen aandacht trekkerij als je naar de premiere van je vriend gaat die je al tig jaar kent. Ik vind trouwens ook dat je af en toe gewoon naar de premiere van een film kan gaan die je super goed vind. Kijk vlieg je om de maand naar Amerika om naar een premiere te gaan oké that's too much maar als je nou zegt van 'Dat vind ik echt zo'n goede film!' en dan ga je naar die premiere dan is daar toch ook niet zoveel mis mee?